陳蕾個唱邀Nathan任嘉賓被鬧爆 「走音論」惹爭議 (16:11)

文章日期:2024年03月04日

陳蕾首個紅館個唱前晚(2日)開鑼,並邀來《全民造星V》的學員亨仔(陳鎮亨)、Nathan(魏念恩)、Kim(卓金樂)及Tiger Foo合體夾Band,演繹現場版《伸縮自如的愛》,去年退出《造星V》決賽的Nathan負責打鼓,亦是他退賽神隱近8個月後,再次公開演出,去年Nathan女友Jessie受情困墮樓亡,他當時曾在社交網撰文悼念,但遭死者家人斥虛情假意,甚至斥他有人氣後,便狠飛女方,令Nathan形象直插谷底。

今次Nathan現身也惹來不少負評,有網民留言:「會唔會係陳蕾間公司同Viu夾埋,要畀Nathan做嘉賓試水溫?我諗陳蕾作為女性都唔會想提攜呢種『後輩』?不過我覺得陳蕾多少都有責任係身,今次真係唯有自求多福吧!」﹑「Nathan...唔好啦」﹑「偽念恩」﹑「nathanael_ngai(魏念恩)做咩突然set follow咗你先可以留言呀?身有屎呀?知自己理虧?」﹑「仲請Nathan」﹑「陳蕾點解你再用一個咁自私咁對待女朋友,甚至女朋友死後都無親自對住佢家人道歉嘅人Nathan」等。

陳蕾在首場個唱曾說:「瑕疵一定有㗎,但你哋寧願睇我小心翼翼,定係帶住瑕疵放開嚟唱,我都會擁抱所有嘅瑕疵,𠵱家有好多科技會令到演唱會嘅聲音完美少少,但我哋冇呢啲嘢嘅,走音嗰啲由佢走,人性嚟㗎嘛,呢啲都係我當下情緒。」

有網民對她的「走音論」有微言,又指她將「走音合理化」:「真係嬲,依家好後悔叱咤投左比陳蕾」﹑「一句無懼,將現場唱歌走音變成合理化」﹑「依家歌手走音係一種勇敢?」,不過亦有人力撐陳蕾:「睇咗第二場,陳蕾演唱會好高質,一個有態度既歌手值得支持!期待下次再現場欣賞~」﹑「鍾意陳蕾夠真...加油」。

相關新聞:陳蕾紅館開騷 《造星V》囝囝做嘉賓 鳴謝環節講足半小時

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳蕾 魏念恩 全民造星V