Tiger歌曲MV今晚上架 MIRROR隊友反應大 睇到嘩嘩聲 (17:21)

文章日期:2024年03月05日

MIRROR隊長楊樂文(Lokman)﹑成員王智德(Alton)﹑陳瑞輝(Frankie)和邱傲然(Tiger)早前各自推出個人單曲,分別是《如果電話亭》﹑《非物質文化遺產》﹑《皮思苦》和《Alright》,日前Frankie《皮思苦》的MV已上架,今晚(5日)9點輪到Tiger的《Alright》MV上架。

在MIRROR官方Ig發布的MV花絮中,Tiger將長髮剪短,戴了眼鏡及穿西裝打呔,甚為斯文,而其他11位MIRROR隊友,也率先看了Tiger的MV,各有不同反應,Alton說:「玩到咁大?」江𤒹生亦嘩了一聲,陳卓賢說:「着埋火添呀陰功﹗」楊樂文及邱士縉則驚訝地「吓﹗」了一聲,Lokman說:「畀啲汽油佢呀嘛?」李駿傑則笑稱:「咁高budget有煙花嘅?」姜濤﹑盧瀚霆和呂爵安也看到嘩嘩聲呢﹗Tiger說:「想知佢哋(MIRROR)點解睇完條片咁大反應?咁就記得睇反應片及去睇MV喇﹗」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕邱傲然