Lokman稱已解決泰式餐廳拖數問題 回應MIRROR巡唱美國門票傳滯銷 (17:54)

文章日期:2024年03月05日

MIRROR隊長楊樂文(Lokman)有份投資位於中環的主題咖啡吧今天(5日)開幕,他表示今次與圈外友人合伙,投資達7位數,希望能盡快回本,透露稍後會舉辦展覽,吸引喜歡街頭文化的客人。

繼泰式餐廳再向餐飲發展,對於早前與隊友王智德(Alton)及ERROR成員何啟華(阿Dee)投資的泰式餐廳被指拖數,Lokman強調純粹誤會,問題已解決,只是程序問題並非拖欠。

問是否舉行演唱會掙很多,所以投資生意?他即說:「唔係呀!我都想掙一筆,如果開演唱會掙到一筆,我開幾間啦!」他同時兼顧演藝工作及生意,可會分身不暇?他說:「係呀!拍檔已經預咗,我只負責參與決定,市場及公關主管工作。」

MIRROR多位隊友早前開設食肆先後結業,問Lokman今次沒有跟隊友合伙,是否驚「搭沉船」?他說:「又唔會話拖累嘅,大家各自喜好,等大家慢慢再叻啲,先再一齊玩得大啲開心啲囉!」

MIRROR將展開世界巡唱,有指美國場門票滯銷,Lokman說:「我諗大家都解決緊簽證問題,相信當解決呢個問題,門票就『Boom』一聲賣晒,有信心。」他透露為了巡唱,各成員綵排得如火如荼,他笑道:「我諗行李都要飛之前先會執,好似細個考試咁,最鍾意臨急抱佛腳。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕楊樂文