周啟生批陳蕾唱Live「近乎離晒譜走音」:彈結他甩皮甩骨 (19:25)

文章日期:2024年03月05日

陳蕾今年發威,年初連奪叱咤女歌手金獎及我最喜愛的女歌手獎,近日在紅館舉行個人演唱會,今晚(5日)舉行尾場,不過周啟生今日(5日)在社交平台點名批評陳蕾,指她的現場表演嚇了他一跳:「有朋友send咗一啲links俾我,係一個女仔嘅演唱會,女歌手叫陳蕾。我之前曾經聽過一兩隻佢嘅歌,聽唱片製作又真係幾好聽!音樂,歌詞,唱歌都係合格嘅!

但係聽佢現場嘅表演,真係嚇咗我一跳,彈結他甩皮甩骨,唱歌近乎離晒譜咁走音。如果我冇記錯,早排佢攞咗最受歡迎嘅女歌手獎(編按:叱咤我最喜愛的女歌手)。

本來人哋開演唱會係可喜可賀,我冇心將佢攞嚟評頭品足,不如我問吓你哋,如果你聽過佢今次嘅演唱會,又或者睇過片段,#我唔想討論演唱會燈光有幾靚 #今次話題唔係講舞台有幾華麗 我淨係想聽大家覺得佢唱歌點??」

不少網民在周啟生的fb留言:「身為前輩你絕對有資格批評,講出黎(嚟)亦係好事,事主可以改進技巧,fans可以認清事實,而家就係太多人不敢言了。」﹑「我仲以為自己耳仔有問題,當啲人話佢唱歌好好聽時,我聽到的卻是走音同冇氣」﹑「唱得好唔好,我非音樂專業冇資格評。但佢演唱會啲片走晒音,真係好難聽,完!」周啟生也在留言區回覆:「事實擺喺眼前,並冇爭拗餘地,講道理嘅好想聽,入嚟胡扯想嗌交嘅,BLOCK!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳蕾 周啟生