黃秋生蘇玉華演出《不赦之罪》 George首登大銀幕 演少年強姦犯 (19:26)

文章日期:2024年03月13日

香港電影工作者總會推出的首季「總會拍電影」計劃,當中的第2部獲選作品《不赦之罪》,日前正式開鏡。

監製廖婉虹、導演林善、導演暨編劇譚善揚、黃秋生、蘇玉華、P1X3L成員歐鎮灝(George)、陳紫萱及陳書昕等,出席開鏡儀式,電影圍繞3位人物,包括由秋生飾演的牧師,蘇玉華飾演的受害者母親,以及由George所演的少年強姦犯,幾位演員讚劇本出色,不過笑言最初對林善及譚善揚首執導演筒非常擔心,而身為影帝的秋生,即場認可他們的表現。

秋生笑指大家擔心兩位新導演,全因被2位青澀外表嚇怕,更即場派定心丸:「我又唔覺得佢哋好新,唔係咩都唔識咁,大家都溝通得非常好,又聰明又聽人講又可以消化得到好多意見,即係我唔使好擔心所有嘢,係比想像中更好同順利。」

蘇玉華表示開拍前曾跟兩位導演見面,印象深刻,很難想像劇本竟出自2位年輕人:「今次的確係好好劇本,呢2個年輕人好尊重我哋兩個老人家,佢哋每一場戲都會埋嚟同你傾,問呢場戲我點處理﹑點樣演,我覺得係好真誠合作。另外我覺得好慶幸,我同秋生一齊演啦,我哋好有默契,本身都係熟絡同合作過。」

兩位新導演亦感謝秋生和蘇玉華前輩參與,譚善揚更指落筆寫劇本時,已經想住秋生飾演牧師角色,多得監製安排,最後夢想成真由影帝演出。林善對於自己剛從演藝學院畢業,就獲得執導長片機會,非常感恩。

3位影壇後輩George、陳紫萱及陳書昕,亦榮幸能夠跟秋生和蘇玉華鬥戲,今次更是George首登大銀幕,面對前輩當然緊張:「我呢半年係有睇好多唔同嘅電影,吸收點樣做,諗住喺實踐嘅時候就發覺,咦,唔係啵,因為秋生哥嘗試去幫我搣甩自己演出框架,令到我每一晚返去,都諗返演出嘅每一場戲,個人好似對做戲通透咗。」

陳紫萱曾上過秋生演技大師班,很開心再跟影帝碰面:「圍讀劇本時再見到佢,並冇想像中咁惡,秋生哥都好調皮。」陳書昕珍惜今次與蘇玉華合演母女機會:「蘇老師好親切好nice,令到我更加容易入戲,對住佢就好自然有媽媽嘅感覺。」

為演好戲中釋囚角色,George換上一頭清爽短髮造型,另外他和陳書昕有一場大膽戲,非常考驗演技,陳書昕指George為投入角色,即使在片場主動與對方溝通都被拒絕, George連忙澄清:「我比較屬於感受型(演員),我要好實在去feel角色的想法,就好多時會抦埋一二邊諗嘢同思考。」

(即時娛樂)