夏韶聲不留戀演藝圈 辦告別演唱會 呻3度入紙申請紅館唔成功 (17:37)

文章日期:2024年03月18日

夏韶聲今天(18日)到尖沙咀出席「香港文創互動發展協會」(簡稱「文協會」)活動,夏韶聲表示近2年不停有粉絲問他何時開演唱會,自言是小人物的他說:[要開演唱會實在太難,要開唔難,係冇場地,我去年12月開始,3度入紙申請紅館都唔成功,一早畀人攞晒,但點解有啲人去年開完今年又開。(考慮其他場地?)點解要喺紅館開,因為今次係告別演唱會,要對得住我嘅粉絲,細場就算啦﹗」他覺得自己有資格在紅館舉行演唱會,指自己20多年前已在紅館開騷。又說辦告別演唱會,因為已不想留戀這個圈。

問到夏韶聲未來動向,他表示畫漫畫,下月開始再作歌,歌曲會在其網上頻道播:「我一向係獨行俠,自己做自己嘅歌,電台唔會播我嘅歌,因我知電台點運作,我又冇簽唱片公司,呢3年好心灰,但無意冷,我有自己粉絲,對得住佢哋,唔使同人爭獎,低調比高調舒服。」

夏韶聲翻唱葉振棠歌曲作籌款用途,夏韶聲表示除了葉振棠,沒有人可以拍膊頭叫他做任何事,他說:「葉振棠為人正直,一早知佢有眼疾,今次佢出碟係為奧比斯籌款,出發點好有意思,我哋合唱《戲劇人生》,錄音時聽幾句歌詞已經眼濕濕。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕夏韶聲 紅館