76歲石修耳膜受損聽力只餘6成︰救番一半但要戴助聽器 (21:24)

文章日期:2024年03月19日

石修在電影《出租家人》跟多年來被指「撞樣」的方力申飾演父子,他笑言兩人已合作過幾次,每次都獲安排扮演父子。「我同佢嘅相似程度,比我同自己個仔更似。」石修在戲中的角色外表嚴肅、性格卻心軟,被方力申及其女友欺騙後選擇包容、遷就及忍耐,拒將不快情緒發泄出來。他表示現實中的自己在處理家庭關係上也合格,雖然是一家之主,但很尊重兒子陳宇琛(Sam)的家,尤其愛惜新抱林佑蔚(Camille)。石修重視與家人的關係,從前去哪裏拍戲都會把家人帶在身邊。

「我好關心屋企,將屋企擺第1位,決定做任何事前要先睇對屋企影響有幾大。如果我遠行工作,屋企人行唔開,我就盡量唔去;如果角色好暴力或暴露,我會先考慮對個仔嘅思想同心態有冇影響,所以大家見唔到我演呢類角色;如果角色對個仔有感染力,佢睇完會覺得我係佢心目中嘅英雄,我就會全力去做。」石修曾因此錯失很多工作機會,他承認自己有太多顧慮,知道做藝人應該要多嘗試,也不知道自己這個工作態度對不對。「呢個係個性問題﹗」石修回憶年輕時為令太太放心,每逢拍攝感情戲時都會警惕自己,拍攝時如何投入也好,收工後就要回家。

76歲的他自言已年紀大,身體開始出現狀况,兩年前在一次登台演出時聽不清楚聲音,求醫後發現聽覺只餘六成。「我成日戴住耳機聽歌,令耳膜一直受攻擊,再加上吹色士風、打鼓亦對聽覺造成影響。有朋友10幾年前曾提醒我,但我冇聽佢勸,依家至後悔,自己攞嚟。好彩,依家嘅聽力都救番一半,但要戴助聽器。」石修已沒再打鼓,吹色士風時戴耳塞,只要小心不令聽力惡化,工作未受太大影響。「演出時唔可以戴助聽器,事前對好晒稿就得,登台時戴番耳機就冇問題。年紀有咁上下,身體一定有變化,避免唔到。雖然聽覺有問題,我睇劇本暫時唔使戴老花鏡,牙齒都健康,仲追到個孫。我每日都健步養生、戒甜戒零食,食得好清,好小心。」

欲知專訪詳情,請留意明天(20日)明報娛樂版。

(即時娛樂)

相關字詞﹕石修