Ian疑因一句說話激嬲英國粉絲 發文道歉 盼勿過分解讀 (16:34)

文章日期:2024年03月20日

MIRROR的英國站演唱會日前已完成,12子各有各行程,成員陳卓賢(Ian)前天(18日)單拖返港,現場有不少Hellosss(粉絲暱稱)接機,Ian事後在TG群組留言表達對粉絲謝意:「辛苦哂(曬)各位,落機就見到你地(哋),幸福。」

豈料此舉疑觸動英國Hellosss的神經,並感不滿兼私訊Ian,隨後Ian再在TG群組留言向英國粉絲誠心道歉,他解釋:「如果依(呢)句說話令到係(喺)英國嘅朋友仔唔舒服,我誠心道歉,但希望大家有時唔好過分解讀一句說話嘅意思,我當刻講返到香港見到朋友仔感到幸福,唔代表我喺英國落地時,冇講呢句說話就唔感到幸福。

我諗熟悉我嘅人都會知道我係一個感恩嘅人,無論大家身處何地,只要感受到大家嘅支持,我就覺得好感恩好幸福,令到大家唔舒服,不是我原意,依(呢)個亦係我好怕表達自己感受一個原因,因為有時的確唔知別人會點解讀,搭完一程長途機,腦袋太唔清晰無諗清楚,請見諒。」

很多Hellosss認為Ian根本不需要道歉,又擔心Ian再次收埋自己,不再分享感受:「Ian冇做錯,點解要道歉?真係愛佢點會捉住一句說話就話佢?係咪相(想)佢又收返埋自己?」﹑「唉,負面twist咗人哋講嘅嘢」﹑「吓?咁都要唔鍾意?仲要DM佢話佢,係唔係傻㗎?講呢句有咩問題?」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕陳卓賢