上契做兄弟? 姜濤好愛「大表波」 盼跟Stanley辦婚禮 (23:20)

文章日期:2024年03月20日

MIRROR全員首度合演何國敏執導的電影《12怪盜》,本月28日上映,而鄭裕玲(Do姐)主持的YouTube頻道《The Do Show》早前訪問12位成員,節目今晚(20日)播出。Do姐曾在她的Ig限時動態上,問鏡粉有沒有問題想問個別成員,結果經Do姐查看後,有逾4000條問題。

Do姐先向「大表波」邱士縉(Stanley)提問,Do姐說:「有Fans問你同姜濤咁互愛,幾時會同姜濤正式上契做兄弟?我哋班Fans會同你哋設100圍上契宴。」姜濤此時語出驚人說:「可能我哋辦婚禮呢﹗」大表波聞言笑說:「唔使喇﹗唔該﹗好沉重喎呢個契細佬,因為佢成日都有好多要幫手照顧,所以我諗下先。(Do姐:即係未必會上契?)係呀。」

Do姐乘勢追問Stanley有沒有打算結婚?以及是否MIRROR首個成員結婚?Stanley聞言說:「會唔會係第一個真係好難答,我唔知道大家會唔會搶閘,但我都係會向呢方向發展。(Do姐:要等邊個成員結咗婚先到你?)邊個成員呀...𠵱家好似穩定嘅都係Lokman(楊樂文)。」楊樂文聞言搞笑稱:「你唔好射個波落嚟呀﹗」Stanley再說:「我希望呢幾年囉(結婚)。」

姜濤在戲中有催眠能力,有姜糖問姜濤若現實中有催眠能力,想催眠隊中哪位隊友?姜濤說:「催眠Stanley。(點解?)催眠佢同我上契。(你真係好鍾意Stanley?)我好愛佢,唔好話鍾意。」

姜濤曾表示喜歡生女,將來希望女兒嫁給MIRROR哪位成員?姜濤說:「我覺得一係Stanley﹑一係Jeremy(李駿傑),Jeremy真係識照顧人。(Stanley呷醋:我唔識咩𠵱家?)如果揀Stanley嘅話,我個女會幸福啲。(最唔想個女嫁畀邊個成員?)可能係AK(江𤒹生),我驚我個女畀佢煩死,但AK都好好嘅。(AK:呢句唔使講㗎,理解喇﹗)可能係Anson Lo(盧瀚霆),佢真係乜都唔做。」Anson Lo聞言反擊:「我真係做㗎,我自己一個人住,都會執嘢㗎﹗」

(即時娛樂)