陳卓賢相信一見鍾情 性格由內斂變活躍 重視每位Hellosss (18:52)

文章日期:2024年03月21日

MIRROR全員早前接受鄭裕玲(Do姐)主持的YouTube頻道《The Do Show》訪問,宣傳快將上映的新戲《12怪盜》。節目昨晚(20日)播出,Do姐搜集了逾4000條問題,全都是鏡粉問MIRROR的問題。

陳卓賢(Ian)日前因為一句說話,觸動英國Hellosss(粉絲暱稱)神經,事後Ian在TG撰長文道歉,並抒發感受,盼大家不要過分解讀說話的意思。

在Do姐的節目中,Ian曾因為粉絲寫了一句「要相信自己」,令平時表現冷靜的他也哭出來,問他為何以前缺乏自信?Ian說:「畀人鬧得多啦,我諗係入行後同以前做運動員心態好唔同,運動員心態好簡單,贏就贏﹑輸就輸,但入行後有好多被動因素,例如以前做運動員時,自信係來自於規則已定好,練嘅話就進步,進步就會打得好,打得好就會贏,但入行後所有事情唔係自己主動控制,呢樣係好主要因素。(現在看開了?)好啲,過去呢幾年成長唔少。」

Ian在社交平台表現較1﹑2年前活躍,跟成員互動,特別在TG群組,令粉絲更感到他重視和愛惜每個支持者,為何有這麼大轉變?Ian回應:「一向都好重視佢哋,Day One識佢哋已經好重視,只不過我個人同埋我成長家庭較內斂,好少表達愛,喺屋企都係,好少表達愛意及傾偈,情感比較收埋﹑內向啲,𠵱家打開咗少少,以前會覺得如果我係愛惜同重視粉絲,我放喺心入面,默默做一啲行動畀佢哋知道就可以,但原來有時冇咁易察覺到,有時要適當言語上表達,大家會易接收啲,每人嘅love language唔同,我表達方式一啲微細行動去關心你,但可能有啲人表達方式係用語言,要同你講掛住你﹑鍾意你,我覺得咁樣做咗之後,大家嘅關係及連繫再強咗。」

問Ian是否相信一見鍾情?他說:「我係信一見鍾情,偏向一見鍾情多過日久生情。因為我覺得有時好靠感覺,我係好靠感覺嘅人,當你第一眼見到嗰個人時候,其實大約做到你能唔能夠同對方發展,又或者想唔想再同佢加深了解及認識,可能係第一眼對眼時,有少少觸電感覺。(但都要相處嘅?)都要相處嘅,但有啲人相處時係減分制,比如可能認識咗某一個人,佢好多行為令你減分,但我唔係嗰種,第一眼認識佢,對佢好有興趣時候,之後好包容佢嘅缺點。」

另外,楊樂文(Lokman)被問到如果不當MIRROR隊長,可由哪位成員接班?Lokman揀Alton(王智德)﹑Stanley(邱士縉)和Jeremy(李駿傑),Lokman說:「每個人叻嘅地方唔同,Alton頭腦清晰﹑講嘢好叻﹑佢可以將所有事情整理好好;Stanley好有責任心,好鍾意激勵大家;Jeremy好細心,可以將啲事情打理得好好。」問到誰不適合當隊長?Lokman則鬧着玩表示:「我夾硬講,姜濤囉﹗因為...經驗淺,佢有好多嘢要處理,會focus自己多啲,諗好多思考性嘅嘢。」

相關新聞:上契做兄弟? 姜濤好愛「大表波」 盼跟Stanley辦婚禮

(即時娛樂)