房屋署長羅淑佩談追星 親解喜歡陳卓賢原因 (21:55)

文章日期:2024年03月21日

房屋局常任秘書長兼房屋署長羅淑佩,近日接受恒生大學傳播學院《恒傳感言》訪問,身為陳卓賢(Ian)粉絲Hellosss的羅淑佩,在訪問中分享追星感受:「我其實唔明點解𠵱家唔話畀人聽鍾意邊個明星?我媽媽嗰輩,如果鍾意陳寶珠﹑蕭芳芳﹑任劍輝﹑白雪仙,係人都知,我成長讀書時,譚詠麟﹑張國榮或者陳百強﹑Beyond,係人都知喎,點解到我𠵱家幾十歲時,比如我鍾意Ian,點解講出嚟後,第一好似發現新大陸?第二咁奇怪?一個我咁嘅年紀﹑做我呢啲工嘅人,原來好似唔應該鍾意一個比較年輕香港歌星?係咁嘅咩?我後生都好鍾意譚詠麟,到𠵱家佢全部碟我都齊,所以我覺得好自然。」

羅淑佩認為年輕偶像或年輕明星,除了聲色藝方面,最緊要將正面信息給社會一個榜樣。主持問署長有什麼金句分享並鼓勵大家?羅淑佩介紹Ian歌曲《地球上的最後一朵花》勉勵大家:「歌詞內容係話,就算當地球剩下最後一朵花,你覺得自己係一朵孤花時,其實你可以有生命力,然後都可以成長,只要有第一朵花,就會有第二朵花。」

(即時娛樂)