ANSONBEAN邀雲浩影拍MV 被追問何不找女友做主角 (14:55)

文章日期:2024年03月22日

ANSONBEAN(陳毅燊)推出他有份創作的新歌《IMPATIENT》,籲大家放下不必要的規則和包袱。他重返母校聖士提反書院拍MV,並請來雲浩影(Cloud)任女主角。MV講述飾演綁匪的ANSONBEAN與同伴衝入博物館搶劫寶物時遇上導賞員Cloud,被她深深吸引,決定放棄寶物並奪走Cloud。他說:「我搵Cloud做女主角係因為我要一個靚、有仙氣嘅女仔,所以佢係完美﹗」Cloud問:「做乜唔搵女朋友(張天穎)嘅?」ANSONBEAN沒想到Cloud如此一問,不懂反應呆了數秒。Cloud追問:「公開但低調?」ANSONBEAN面紅紅害羞地說:「低調,係囉,低調。」

ANSONBEAN拍攝一場講述他在後樓梯拉走Cloud的戲時,因太大力令Cloud撞向防火門。Cloud嚇得大叫,自言「我差啲成個飛咗落去」。工作人員再三提醒ANSONBEAN要溫柔一點,全場爆笑。Cloud回憶:「佢好似圓形中心,我就好似拋物線咁飛落度門『嘭』一聲。我驚到嗌咗出嚟,但嗰Take係最真實。佢好入戲,用咗男仔嘅力掹我,我有少少受傷。後來,我叫佢溫柔啲,佢收番啲力度就好順利。」ANSONBEAN向Cloud道歉:「我掛住做綁匪,唔記得你著住高踭鞋,嗰吓扯得大力咗,唔好意思。」

拍攝期間,ANSONBEAN一時用槍指着Cloud的臉,一時用手捉着她的頭,還差點將對方拉跌。排舞師梁業(肥仔)心痛表示:「我真係戥阿Cloud肉赤!Cloud演出滿分,佢驚恐得嚟又要做啲甜美嘅效果,我係男仔睇到都覺得導演Very Good,呢個角色搵得好好。」ANSONBEAN對肥仔讚不絕口︰「我一直好欣賞佢﹗佢排嘅舞好有記憶點,好好睇﹗」肥仔搞笑質問他:「點解咁遲先搵我?」ANSONBEAN解釋未遇到適合Project,又笑指肥仔忙拍戲。

肥仔轉移追問Cloud為何不在MV裏跳舞,Cloud立即指住ANSONBEAN說:「佢冇邀請我囉!」ANSONBEAN反問肥仔:「點解你唔排佢嘅跳舞部分?」肥仔反駁:「你都冇叫我排,我跟Order做嘢。」Cloud說她也是,肥仔立即指住ANSONBEAN說最衰就是他。ANSONBEAN無奈笑道:「最衰係我!係我!」

(即時娛樂)