George電影處男作煞科 好兄弟突擊探班 盼與梁朝偉合作偷師 (18:15)

文章日期:2024年03月22日

組合P1X3L成員歐鎮灝(George)首次拍電影《不赦之罪》,戲中演曾坐監的年輕人,對他而言充滿挑戰。電影日前煞科,George的兩位好兄弟吳啟洋(Phoebus)和葉振弘(Marco)特地給他驚喜,Phoebus表示:「好想支持呢位兄弟,一見到佢發覺佢新髮型好似一隻馬騮!」Marco亦表示:「好戥佢開心,佢係一個好有天分演員,今次有咁好機會面對不同前輩,希望佢繼續享受拍電影!」

剪了平頭裝髮型的George,清爽外形顯得更年輕,見到兩位好兄弟出現後笑言:「好突然!完全冇諗過佢哋會出現,我見到Phoebus和Marco好開心同埋驚喜,一見到佢哋好想同佢哋傾偈,因為好耐冇見。」如果有機會三兄弟一起拍電影,George希望可以玩喜劇,好像《作死不離3兄弟》、《醉爆伴郎團》的題材,發揮搞笑本色。

電影煞科當日,George粉絲為劇組準備便當,更準備一束用冷線織成的花,恭喜偶像完成新挑戰,George感謝粉絲厚愛、以及導演和所有演員對他照顧和包容。他過往曾拍電視劇和綜藝節目,對於首次拍電影,George說:「拍電影與拍電視劇,在演戲方面有唔同,之前拍電視劇我會好在意每場戲之間情緒要連接到,但經過今次拍電影後,每場戲都可以有唔同發揮空間,唔一定要連接上一場戲情緒,今次有好大得着,如果再有機會拍電影,我最想同梁朝偉合作,好想跟佢學習。」

(即時娛樂)