姜濤驕傲有Edward Chan做監製 Edan摸林奕匡胸口:嗌你大Phil哥 (14:39)

文章日期:2024年03月25日

姜濤和呂爵安(Edan)前晚擔任音樂製作人Edward Chan(陳浩然)的首個個人作品展表演嘉賓。姜濤事後在社交平台限時動態發文:「有好多嘢想同你講,但知道你聽(昨)日仲有一場,就唔打攪你了,你繼續專心準備。我淨係想講,我好驕傲有你呢個監製﹗第二場順順利利﹗撐爆你﹗Love You﹗」

Edan也在Ig貼相並分享演出感受,他貼出和Edward合照:「E爸爸!So proud of you!!!,做完show好搞搞「油麻地莎士比亞」啦(勁衰)﹗」同時,他在後台貼出和林奕匡合照,並鬧着玩摸對方胸口:「Phil哥個心口...睇嚟以後要嗌你『大Phil哥』,Btw好開心可以同Phil合唱!仲要係『難得一遇』!呢首係我喺2018 Mirror first con自彈自唱過嘅歌(當時自己仲未有solo),所以5年後可以再次喺台上表演俾大家睇,對我同粉絲們都真係有一個特別嘅意義(聽返5年前嘅咬字真係...邊度鄉下?)多謝Phil陪我玩!!」

另外,Edan還讚林一峰勁Nice及friendly,他又表示今次好像是第一次跟姜哥(姜濤)合唱:「多謝姜哥鍾意呢隻歌(btw我一開頭以為佢想同我唱李榮浩嗰首LOOLLL)。」

(即時娛樂)