CHILL CLUB記者會|盧瀚霆冇信心冧莊男金 Edan撐Stanley攞男新人 (19:51)

文章日期:2024年03月25日

一年一度ViuTV頒獎禮《CHILL CLUB推介榜年度推介23/24》,將於5月12日假亞洲博覽館舉行,今日(25日)在九展舉行記者會,公布入圍歌手名單,逾百歌手出席,人氣男團MIRROR獲得共38個團體及個人獎提名,但MIRROR只派10位成員出席,姜濤及江熚生(Anson Kong)因工作缺席,到場的鏡粉企滿四層樓,聲勢浩大。

逾半隊MIRROR包括盧瀚霆(Anson Lo)、姜濤、呂爵安(Edan)、柳應廷(Jer)、陳卓賢(Ian)、李駿傑(Jeremy)及江𤒹生(AK),齊獲提名「年度男歌手」,Anson Lo去年撼嬴姜濤奪「年度男歌手」金獎,他表示今年沒有信心冧莊:「每年變數好大,若果可以再攞多次都開心,但不會有期望,上年攞到都是意料之外,我還是做好每首歌和音樂先,大家投自己喜歡的歌手就足夠。」

去年銅獎得主Ian同樣信心不大,他說:「冇乜特別,冇去諗呢方面,每年頒獎禮前夕都係呢句,我做嘅歌、寫嘅歌唔係為爭獎,最希望大家會聽歌同喜歡。」

Edan亦對「年度男歌手」獎不太在意,只抱住享受和玩的心情去參與:「我覺得CHILL CLUB頒獎禮似嘉年華,可以睇到好多歌手Crossover表演和上台,緊要過獎項,好期待當晚個騷。」

Edan反而力撐「大表哥」邱士縉Stanley奪「年度男新人獎」,希望票數集中在他身上:「佢唔單止呢排人氣勁,一向都好勁揪。」但Stanley自覺勝算不高:「唔係講人氣嘅,其實我做歌都唔係為爭獎,只是想表達自己信息,我只得一首歌,有份上台影相已經好開心,我當然睇好魏浚笙(Jeffrey)啦,佢唱歌好聽,而且有3首歌。」講到爭新人獎一生只有一次機會,Stanley覺得不要緊,又直言:「我內心都唔好意思攞獎,其他歌手比我付出更多努力,想畀佢哋攞。」

問到是否對獲組合獎最有信心?Lokman說:「我哋將信心放晒做歌上,獎項要等大家畀,大家畀就開心,自己爭住要獎就唔矜貴。」

(即時娛樂)