遭Edan截斷說話 掀粉絲罵戰 Anson Lo盼大家和平相處 (20:07)

文章日期:2024年03月25日

MIRROR早前接受鄭裕玲訪問,因為呂爵安(Edan)截斷盧瀚霆(Anson Lo,教主)說話,引發兩人的粉絲罵戰,今天(25日)MIRROR出席CHILL CLUB記者會時,Edan為此事致歉:「對唔住,我以後唔會亂講嘢。」Anson Lo聞言勸他不用道歉,更說:「我都講對唔住。」Edan聞言反應甚大並再回應:「千祈唔好,唔敢當、唔敢當。」Anson Lo拋出一句化解事件:「希望大家和平相處。」

柳應廷(Jer)被爆料在網上識女仔,同時他又被爆到緋聞女友插畫師Coey家裏吃團年飯,Jer聞言先認衰:「我唔會再亂上網,網上係複雜世界,我已戒上網。(被指劈腿識女仔?)冇,大家有超勁幻想,我𠵱家單身,冇女朋友,專心工作。」

相關新聞:CHILL CLUB記者會|盧瀚霆冇信心冧莊男金 Edan撐Stanley攞男新人

(即時娛樂)

相關字詞﹕呂爵安 盧瀚霆 柳應廷