薛家燕74歲生日 跟家人遊韓慶祝 暫不退休 向兩女兒催婚 (18:16)

文章日期:2024年03月26日

薛家燕本月30號74歲生日,新城廣播首席營運總監馬浚偉、創作總監及節目主持葉文輝(啤梨)等,今天(26日)為家燕姐送上蛋糕及禮物預祝,馬浚偉見家燕姐獲贈家人頭像J字好牌,但其中一張頭像印上問號,即問是否指Jonathan(王梓軒)?他又指新城高層稍後會將利市錢和人工過數給家燕姐,場面搞笑。

家燕姐透露正日生日會一家人到韓國旅行慶祝,建議新城為她舉辦的大型生日會,改為5月5日號母親節一次過慶祝,問男友會否同行?她笑道:「唔知邊個去喎!」她表示生日願望之一是身體健康,暫不退休,她說:「我好鍾意講嘢,電台畀埋錢我講嘢喎,幾開心嘅事。」

另一生日願望是兩個女兒快點出嫁,她更公開催婚:「媽媽唔好意思成日提,佢哋話有分寸,但分寸去到邊呢?我真係不知。」問大女男友是否王梓軒?她則說:「唔係啩,我真係不知,我得個樣後生,但個腦有啲懵懂。」

(即時娛樂)