吳海昕任193新歌MV女主角 「慘遭家暴」拍至滿手瘀痕 (16:46)

文章日期:2024年03月27日

ERROR成員郭嘉駿(193)今年首支單曲《B出口》,是香港年輕人的愛情寫照,除了早前公布了由隊友何啟華(Dee)首次操刀執導MV外,更有之前與193合作舞台劇的吳海昕(Sofiee)演出,這個鐵三角組合,想不到竟發生家暴事件,Sofiee更弄得滿手瘀痕。

《B出口》是很多香港人的愛情寫照,193說:「《B出口》講好多人與人之間嘅邂逅,例如:搭地鐵遇到心儀對象,可能一齊咗,之後過一排又邂逅其他人。好多偶遇好多離離合合,呢個就係好多香港人嘅寫照。」既然是屬於香港人的情歌,193很想在歌曲中記錄當下的愛情以外,更想記錄香港,他說:「林若寧寫詞嘅時候,我叫佢加多啲香港地方元素,記錄香港呢個時間呢個地區,因為好多時有啲地區經過年月變化,又或者好多唔同因素會變咗好多,甚至係有可能冇埋條街,歌詞裏面嘅街名比較大路,彌敦道、太子道、擺花街,另外亦有提及花墟。」

《B出口》作為情歌,當然要有女主角,但原來過程中曾經換角,193解釋:「本身MV係諗住搵另一個女主角,係傾好咗嘅,但去到開會嘅時候,Dee度咗好多劇情嘢,但當時想搵嘅女主角,係大約20歲嘅女仔,同我年紀差好遠,我哋點樣回憶我哋10幾20年前嘅片段呢?10幾20年前佢仲係粒卵子...然後諗起Sofiee,佢同我做完舞台劇《Laugh Vacation》,係一個幾好嘅選擇,同埋佢係一位好演員,唔使諗就係佢。」

193感謝Sofiee不計酬勞,近乎貼錢演出,與此同時,他亦深感歉疚,因為在拍攝過程中,他整傷了Sofiee。193說:「有場情緒戲,拍咗好多次,可能有7、8 Take,Dee 老師有好多唔同要求,我哋都跟足做,其中我要同Sofiee鬥力,我要雙手捉住佢阻止佢發癲,但我估唔到自己天生力大無窮,打開籃球嘅右手捏佢左手,結果捏到瘀晒,估唔到瘀到好似家暴,唔係一般嘅瘀,幾個鐘頭後已經變到紫黑色好似中毒一樣,我都好過意唔去。」

不過193表示Sofiee要自求多福,因為劇組未能夠讓她索償醫藥費:「我頭先有Offer,最多買支去瘀膏或者跌打酒畀佢,但Sofiee冇理我。」對於被捏到滿手瘀痕,Sofiee說:「兩睇啦!望落去就疑似好暴力,但對於33嘅老婆嚟講,佢係好大隻呀!平時係有操開,都有啲功力。」

(即時娛樂)