不正常愛情研究所|麥惠琪送祝福哭成淚人 文頌男反過來安慰 (20:31)

文章日期:2024年03月28日

無綫J2台節目《不正常愛情研究所》今晚(28日)播出新一集,7位主持麥惠琪(Susuca)、伍倩彤(Gillian)、金永衡(Kim)、文頌男(Koba)、黃紫恩(Jojo)、胡敏芝(Karen)及陳國麟(Doniven)濟濟一堂,講出當主持的感受,更終極互數對方。《聲夢傳奇2》出身的Kim是最後期加入節目的主持,他誇口雖然半途出家,但「驚都未驚過」。其餘6位主持聞言立即反擊及公開「黑材料」,回帶片段中的Kim首次擔任主持時口震震,表現不安。Kim只好認輸︰「係驚,但當時好努力跟住Doniven個flow。」

各主持之後會隱名互傳訊息,Kim收到的訊息是「你好癲無顧形象,係冒住分手嘅risk嚟做節目。每集調戲女嘉賓,讚女嘉賓點樣點樣好,得閒暗示差唔多要搵個更好,令我懷疑呢度拍緊《非誠勿擾》,希望你女朋友睇唔到」。原來傳這段訊息的人是Jojo,她跟Kim說︰「剛剛你爭住打畀暉哥(林映暉),又不斷讚Gillian靚女,我係你女朋友真係想扼死你。」

Susuca與Jojo向患上癌症的Koba送上祝福,Susuca講到對Koba的印象時表示︰「初初識你嗰個月,開廠就傾偈,知你又拍拖又分手。有日見到你腰痛不停問你咩事,後來你公布患病消息,咁年輕就要經歷咁多嘢,加油快啲好番,做你想做嘅事。」她在節目中哭成淚人,反過來要Koba安慰。

(即時娛樂)