Mayanne小喇叭|麥美恩請教如何脫單 聽完答案表現冇癮 (17:21)

文章日期:2024年03月29日

麥美恩(Mayanne)主持的清談節目《Mayanne小喇叭》,今晚(29日)一集主題是「出櫃後的仔仔們」,請來王賢誌(Vinci)和真人騷《仔仔一堂》的Carson、Howard以及Juzco擔任嘉賓,分享Gay界秘聞。

Mayanne講到坊間有指仔仔們自帶「測Gay雷達」,4位嘉賓異口同聲認同,Juzco說:「有啲好鍾意做Gym,會Post啲健身相喺Ig。」穿低胸背心晒肌的他即被同場其他人「調戲」,Juzco說:「我做Gym咁辛苦,唔係唔影畀自己睇吓嘛?」Vinci聞言窒他:「你唔係畀自己睇吓,係畀人哋睇吖嘛!」Mayanne摸住Juzco的胸肌說:「係大嘅,大過我囉!」談到仔仔們的類型,眾人透露有大隻靚仔的「狼」、留鬚肥壯的「小熊」,還有一種叫「蝦」。Mayanne聽完Juzco的講解後嚇到O嘴。

助理主持曾展望(GM)講到有仔仔朋友曾成功幫他追女仔,Juzco自豪地說:「我有幫過女仔朋友追仔,之後仲結埋婚!」仍然單身的Mayanne即時向他請教,並拋出例牌問題「咁我爭啲咩」。Juzco靜止數秒後笑言:「差咁一個會欣賞粗魯女仔嘅男仔!」Mayanne表現冇癮,Vinci提議帶Mayanne蒲Gay吧:「嗰度有機會識到直男,試過有女仔朋友搵到真愛!」

(即時娛樂)