《再見‧枕邊人》大結局 有重要角色墮崖亡 鄭俊弘搣甩乖仔形象演奸角 (18:36)

文章日期:2024年03月29日

無綫劇《再見‧枕邊人》今晚(29日)大結局,背負著對爹哋的內疚及晴天(黃智雯飾)的仇恨的Alex(鄭俊弘飾)將大暴走,更會擄走晴天至荒山野嶺報復,善美(張曦雯飾)及萬森(馬德鐘飾)先後趕到現場營救晴天,其間萬森除了與Alex上演激戰,同一時間當年謀害晴天的真身亦揭盅,答案令人意想不到,4人混戰期間,有一人墮崖身亡。

來到結局周,大凌生(張國強飾)與Alex「暗黑父子情」亦吸睛,大凌生入獄前拍片送給Alex,以慈父口吻說出:「就算你闖幾多禍都好,我都幫你孭晒」、「就算你一事無成,你都係爹哋最惜嘅仔」。由於大凌生實在說得感人,Alex流下自責眼淚,並爆出自己才是殺區明妙真兇:「我唔...應該戴你隻戒指!我唔應該害死小敏,係我累咗你,對唔住。」

劇中演富二代Alex的鄭俊弘(Fred)表示,對尾段演出難度較高:「要Keep住好崩潰、好緊張、好癲喪狀態,要好快由0去到100,需要好多energy,但呢個角色好好玩。」以往大多數演乖乖仔的他,坦言是次演奸角好有得著:「永遠唔可以諗自己係奸,同自己講係好嘅,你就可以好完整同埋justify到你角色所做嘅嘢。」

Fred指拍攝時兒子鄭讚廷(Asher)出世不久,初為人父的他要達宵達旦開劇,只能夠透過視像及家用監控鏡頭與兒子「見面」:「記得有一晚開廠,我仔瞓緊覺,嗰陣佢仲要掛住口水肩,我見到個口水肩反起咗遮住佢塊面,即刻緊張到打電話畀老婆,但佢冲緊涼聽唔到,當時好慌好驚,始終啱啱出世幾個月,好彩口水肩好薄,令我感受到做新手爸爸,唔可以喺個仔身邊嘅慌忙,𠵱家學識輕鬆去照顧。」

(即時娛樂)