林欣彤拍MV數度落淚 自詡創作力強 願為歌手朋友寫歌 (20:03)

文章日期:2024年03月29日

林欣彤(Mag)早前為新歌《告訴我》拍攝MV時數度感動落淚,她表示開工前沒預計會哭,因不想耽誤拍攝時間,哭花了妝容後又要補妝,之後只好強忍淚水。Mag續說︰「當日拍到凌晨3點時,有個落水畫面要拍,但最後因為場地問題用唔到水,我好感恩,唔使冒住會冷親嘅危機。」她表示《告訴我》是承接舊歌《鐵樹》︰「《鐵樹》係講分咗手要自強、要學習自愛、點樣企番起身療傷,亦都要寬恕。而《告訴我》係想講等候,等候緊究竟離別咗,放低嗰一個喺錯誤時間出現嘅對的人呢?如果係,又有冇得彌補呢?」

Mag表示近年創作了不少作品, 但部分歌曲未知何時才推出。她說︰「我好享受創作過程,當我接收咗好多神嘅愛同治療之後,覺得自己創作能力大大提升。」除了自己,Mag也很樂意為其他歌手作曲,稱有幾首歌是想着某些歌手朋友而寫成的。她說︰「我以前有首歌《Da Di Da》,就係諗住陳慧敏而寫。我搵佢一齊拍MV同唱和音。有啲歌,我就當禮物咁送畀佢哋。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕林欣彤