林家熙讚女友Marf優點多 柯煒林冇偶像包袱 盼演單親爸爸 (21:58)

文章日期:2024年03月29日

柯煒林(Will)、林家熙(Locker)、陳苡臻、朱鑑然、胡子彤、胡卓希,今晚(29日)到澳門出席《澳門國際短片節頒獎典禮》。

COLLAR成員邱彥筒(Marf)日前公開確認Locker的男友身分,他甜絲絲笑言很開心,感情生活很愉快,帶給他工作更有動力,更讚女友優點多:「跳舞好睇、有個性、健康,仲有好多。(可以幕前合作?)順其自然,遇到適合的,可以。」

談到前女度吳家忻(Kayan9896)爆戀上富二代,連累Locker被爆新戀情,他表示不介意:「低調拍拖只係唔想引來太多輿論,但未去到唔可以畀人知,順其自然,公開後多謝大家接受,未影響到唔能夠拍拖出街。」不過他表示已跟Kayan9896沒有聯絡。

柯煒林(Will)以Deep V西裝亮相,被指硬撼型男林峯,他笑言不知道有其他紅星同場,但見到非常開心:「初次見到林峯真人也感驚喜,因為以前有睇過佢嘅作品。泰國女演員茱蒂蒙‧瓊查容蘇因都係我很欣賞嘅,有睇過佢拍《出貓特攻隊》,剛才我哋有傾偈研究美食,介紹佢食澳門萄撻雞蛋仔。」

他笑言為人害羞,不敢上前跟名導演岩井俊二打招呼、自薦合作,又稱最近愛犬走失事件,啟發他想演單親爸爸角色,他說:「我32歲了,沒有偶像包袱,都是時候挑戰爸爸角色。」

相關新聞:林峯讚老婆拍片剪片執相叻 跟苗僑偉幾年無見即興聚會

(即時娛樂)