Mayanne小喇叭|細細粒講帶貨辛酸 曾因違規寫悔過書 (15:32)

文章日期:2024年04月04日

麥美恩(Mayanne)主持的清談節目《Mayanne小喇叭》今晚(4日)一集請來陳嘉佳(細細粒)、梁競徽及知識型美容直播主Yoko Tsang擔任嘉賓,分享內地及香港直播帶貨趣事及辛酸事。

近年在內地做直播帶貨做到有聲有色的細細粒,回憶初入行做直播主時,外界反應冷淡,連續3個月每場只有60多名支持者。她表示曾在直播場遇上不少「損手」事件:「最高峰試過一晚做800萬生意額,但一批2000萬嘅貨,最後可以蝕錢,最常見嘅例子係『今日我畀你充值電話費,充100蚊只收你95蚊』,我要貼㗎,咁做呢一個動作為乜?咪令到我個成交額可以到數。我試過60幾蚊嘅朱古力,每盒只係掙兩個幾,啲錢真係1毫子、1毫子掙番嚟!」梁競徽稱做直播帶貨非想像中易掙錢,他公開直播主公價佣金,令細細粒十分震驚。梁競徽說:「100萬貨嘅佣金掙到約幾廿萬,但中間會有旅費同團隊人工,同埋唔係每一場都好,要拉上補下填番之前蝕咗嘅錢。」語畢,他透露直播主不為人知的蝕錢陷阱。

談到做直播主辛酸事,細細粒回想曾經歷過萬隻蚊在面前飛來飛去,又試過在陽澄湖看到幾千隻珍寶蟲。她坦言為了生意額,平均每年吃至少400隻大閘蟹,食到有陰影。細細粒透露曾在極惡劣的環境下做直播,結果嘔了8小時。她說:「個棚裏面平均45度,我喺裏面嘔咗8個鐘!因為嗰度係農村,供電唔夠,連風扇都唔吹得。」梁競徽說他曾為促銷提子,在高溫下又唱又跳,熱到內褲也濕透。談到直播時遇突發情况,梁競徽說︰「試過直播期間意外停電,要死撐兼扭六壬執生繼續直播。有突發嘢唔好驚,要繼續將嗰樣嘢變成流量密碼,直播間有事件發生,其實就有流量喇!」細細粒則試過直播期間遇到有人「頂爛市」,令原本已上千的生意額大跌四成。她為了挽回商譽,以一招「蝕錢大絕」化解危機。

兩人表示做直播主極易中招,只要一不留神「犯規」就會被罰停播。細細粒更因無心之失要寫悔過書:「我人生第一次寫悔過書﹗嗰次我直播時無啦啦冇咗,話我個Account要被封28日,之後我哋全公司上下係咁打電話問點解。經過接近1個鐘查探,發現原來直播時唔小心展現咗違規圖片。我除咗要寫悔過書,仲要經歷半年『洗底期』,流量至回復正常。」除了圖片,小寶表示「通便」、「排毒」及「美白」等全屬內地禁忌用詞。Yoko指在香港直播或為廣告做boosting時亦有規範,除了對比圖及某些特定字眼,就連「鬈髮器」亦在被禁之列。梁競徽則表示:「做直播帶貨係唔可以講錢,要講米,搞到我去餐廳買單都問幾多米。」

(即時娛樂)