Mayanne小喇叭|薛家燕自爆烏龍事 認錯林子祥係阿Sam (14:28)

文章日期:2024年04月05日

麥美恩(Mayanne)主持的清談節目《Mayanne小喇叭》今晚(5日)一集請來薛家燕、林敏驄、棟篤笑演員Vivek Mahbubani擔任嘉賓。林敏驄一坐低即叫Mayanne食「封塵爆谷」,又全程談論家燕姐額頭上的癦,令整集充滿搞笑氣氛。家燕姐在節目中自爆出陳年烏龍事︰「有一次,我請咗個Superstar,我介紹佢出場時話:『掌聲歡迎阿Sam』,我講完就哈哈哈(邊說邊做出拍手動作)。個Superstar出嚟嘅時候就話,我叫阿Lam,林子祥呀!我即刻哎吔,瘀晒喇,咁就全場笑到不得了。」

家燕姐又分享了當年拍攝電影《食神》時的珍貴花絮,並指是被星爺啟發喜感。她說:「其實我唔知自己有喜感,直到星爺搵我拍《食神》,我問佢攞劇本攞咗個幾兩個禮拜都未有,到拍嗰日我就話:『星仔呀!你有冇劇本呀?』佢就話:『家燕姐,我想問吓你,你係咪好鍾意跳舞?』我就話係,60、70年代嗰時。佢就話:『喂,跳嚟睇吓﹗』我咪跳幾吓,跟住佢就叫我等等,裝完幾部機再話:『嗱!你由呢度跳去嗰度,盡量發揮你嘅跳舞。』嗰part舞就係咁跳出嚟,跳到我自己嗌cut,佢唔嗌cut ,同埋冇音樂㗎喎,佢搵個茶杯同筷子喺度敲。」節目中還播放了當年家燕姐與王祖藍、曾志偉的經典「潘今年」、「潘舊年」及「潘明年」扮相,由於王祖藍全程忍俊不禁,結果效果比志偉更爆笑,家燕姐還會拆解當年3人雙眼黐膠紙之謎!

林敏驄則一本正經大談喜劇演員之路,及與好拍檔曾志偉昔日合作點滴。自認一向貪玩的他更與Mayanne及家燕姐玩以「女」字為主題的「開心字典」,其中最難兩條分別為「有隻熊人個女朋友黐黐哋線」以及「一路傾偈、一路食煙仔,仲係好招積但又十吓十吓嘅女朋友」,其中一條家燕姐9秒9估中,贏盡全場掌聲。另一條則冇人估中,最終阿驄揭曉答案時,現場更是一片騷動。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕麥美恩 薛家燕 林敏驄