周六食花生|林保怡平常心爭金像影帝 余香凝回憶上屆頒獎禮趣事 (15:00)

文章日期:2024年04月05日

陳俞希(Hailey)、李禹燊(Oscar)及黃汛一(Jake)主持的ViuTV節目《周六食花生》明晚(6日)首播,幾位主持每周請來不同嘉賓介紹新作及暢談近况,同場亦有幾位敢言、有特色的「花生友」一起探討與嘉賓相關的生活話題。

第1集的嘉賓有《白日之下》團隊的導演簡君晋、林保怡、余香凝、梁雍婷及許月湘。林保怡談及戲中的最深刻場面時,稱是眾長者院友在天台沖身一幕。他說︰「兩次睇都有喊,好心悒。嗰幕嘅鏡頭運用、節奏等等,令觀眾游走於睇到與睇唔到之間,完全感受到嗰種無情」。

《白日之下》在今屆香港電影金像獎中榮獲16項提名,角逐影帝的林保怡認為不少人喜愛這部電影已是一種肯定,他會以平常心面對獎項。余香凝分享出席上屆頒獎禮時的趣事︰「我嗰陣大緊肚,會好易攰同眼瞓,所以喺座位下面準備咗好多嘢。每一次唔係影我嗰陣,就會攞包奶出嚟飲,因為我好肚餓。」有份角逐影后的她自言沒太計較得失,最重要自我調整心態和期望。

(即時娛樂)