開心鬼|跟李麗珍袁潔瑩難得聚首 傅明憲憶14歲拍戲趣事 (12:55)

文章日期:2024年04月09日

黃百鳴昨天(8日)78歲生日,獲女兒安排晚上於九龍灣舉行《開心鬼》40周年放映活動,請來400位好友到場,看他首次當男主角的作品慶祝,包括曾參演《開心鬼》系列的傅明憲、李麗珍及袁潔瑩。

黃百鳴表示與袁潔瑩經常見,但李麗珍就很少見,他說:「好開心導演同編劇都到場,仲有麥秋老師,當年拎咗佢比賽冠軍劇本作藍本,馬偉豪當編劇。」他表示生日願望是身體健康及公司拍多些好戲,問可希望電影市道快點好轉?他說:「應該會好,我哋努力做好佢!」

傅明憲當年以14歲之齡,獲高志森導演發掘入行參演《開心鬼放暑假》,她分享拍攝趣事,她說:「記得第一日開工,屋企人唔放心,叫工人姐姐跟我開工。還有入行時用藝名孫慧,相隔9年入無綫就用真名,記得當年節目有條100萬終極問題,問《開心少女組》有邊4個人,但冇人記得孫慧同傅明憲係同一個人。」她表示當年開工十分開心,演學生不用演技,好似去玩,問現在可還有戲癮?她笑道:「唔會請我做學生,或者可以做校長,不過我驚跟唔上𠵱家步伐,𠵱家演員演技好犀利,我覺得再出番嚟會好小學雞,完全跟唔上,都係做慈善工作。」

(即時娛樂)