逆天奇案2|79歲尹光首拍無綫劇 演頑固老人搶鏡 (16:14)

文章日期:2024年04月13日

《逆天奇案2》昨晚(12日)播出新一集,首次拍攝無綫劇集的尹光出場,劇情講述地產發展商欲收購河埔村用地作發展用途,整條村獨欠頑固老人昌伯(尹光飾)不肯賣地,令剛升任村長的啟熙(謝東閔飾)非常頭痛。;一日,被灌醉的啟熙再去昌伯家進行游說,遭激動的昌伯拎起拐杖狂打,啟熙情急下將昌伯推倒。翌日傳出昌伯死訊,啟熙被控誤殺。啟熙懷孕中的太太恩(菊梓喬飾)頓失依靠,請求Hazel(蔣祖曼飾)幫助。森Sir接手調查後,發現黑幫為了迫昌伯搬走,出招令昌伯的家斷水、斷電兼cut埋電話線,昌伯家裏的平安鐘失靈,他亦因此失救而死 。

尹光現身《逆天2》令觀眾驚喜,今年79歲的他演出昌伯的頑固特質,講對白時更中氣十足。首次拍攝無綫劇集,尹光說︰「監製家豪哥(劉家豪)邀請,咪試吓囉﹗」談到拍攝時的難忘事,他回憶︰「今次入咗新界嘅村屋拍攝,嗰度又多樹,當日又咁啱落雨,好多蚊蟲,咬到周身都係。拍劇幾好玩,我事前都有做足準備工夫。收到劇本後,要背熟晒入面嘅內容,同埋揣摩角色,咁先為之一個好演員。背對白都幾難,但要將勤補拙,讀多啲背熟啲,當係歌詞咁背囉﹗再拍劇?最緊要睇角色適唔適合自己,如果適合我都會玩落去,因為我鍾意向難度挑戰。」與謝東閔及菊梓喬合作,尹光說︰「Very Nice啦佢哋,又好傾又好玩,又好照顧我。」

(即時娛樂)