炎明熹欣賞歌迷拒買黃牛飛 不知鄧家杰可有捧場 (18:17)

文章日期:2024年04月13日

炎明熹(Gigi)昨晚(12日)完成首場《Gi-FORCE炎明熹演唱會2024》後受訪,自評首場表現是「唔滿意之中嘅滿意」,騷前有點緊張,還在台上唱錯歌詞及忍不住笑。說到演唱《明天你好》時落淚,她說︰「我啲淚點都唔知邊度嚟﹗我預咗會喊,綵排時都有少少鼻酸感覺,到現場時真係忍唔到,首歌令我好大感觸。」

她否認19歲大個女,舞台服飾可以性感一點。談到在台上騷纖腰,Gigi說︰「綵排時發覺只食正常飯量嘅話,體力支持唔到整場表演,所以開騷前專登食多啲飯。如果大家覺得我條腰ok,真係要讚吓﹗我條腰比較長,都幫到我打後空翻。」有報道指歌迷堅拒幫襯黃牛黨,令不法分子炒燶飛,Gigi表示︰「係呀,我真係好欣賞,但都聽聞有歌迷買黃牛飛。不過,大家都唔好批評買黃牛飛嘅粉絲,因為我希望佢哋改過自新。真係唔好喇,我會爭取多啲表演機會﹗」

Gigi表示姚焯菲會回港捧場,但鍾柔美及詹天文因要考DSE未能到場支持。她被追問曾傳緋聞的《全民造星V》20強鄧家杰(Kakit)可有捧場時說︰「我又冇請佢嚟睇。其實我只見過佢一次,唔知佢會唔會嚟睇。」至於疑被Twins取代成連鎖快餐店代言人,Gigi表示︰「唔好咁講﹗大家有冇聽到我唱《好想約你》?大家快樂就ok。合約未完,之後會有其他合作。」

相關新聞︰炎明熹相隔半年再開騷 淚灑舞台感激家人包容與鼓勵

(即時娛樂)

相關字詞﹕炎明熹