金像獎|梁朝偉相隔19年再獲獎 破紀錄6奪影帝 (22:58)

文章日期:2024年04月14日

古天樂(古仔)和袁詠儀負責頒發最佳男主角,古仔代替病倒缺席的劉青雲頒獎,古仔還拿出貓紙讀出青雲原先的台詞,由於梁朝偉身在德國拍戲,只能透過視像見證重要時刻,最後偉仔憑《金手指》第6次奪得影帝寶座,並由老婆劉嘉玲代領獎座,兩公婆隔空耍花槍,偉仔說:「好開心,好耐冇喺香港金像獎攞獎,差唔多隔咗10幾年...係咪𠵱家開始講得獎感受,要多謝香港電影金像獎,提名我嘅朋友。」最後偉仔亦多謝劉嘉玲多年來鼓勵及支持,以及多謝家人和觀眾朋友。

劉嘉玲此時說:「我知道梁朝偉一攞獎,啲人會話『唔係呀嘛,又係佢呀,畀啲機會人吖』,但我咁多年喺佢身邊,佢係一個好偉大演員(梁:千祈唔好咁講),普通演員付出100﹑200分努力,梁朝偉就付出500﹑1000分努力。(梁:唔係偉大,好演員ok,香港電影加油﹗),香港電影加油﹑努力﹗」

另外,古天樂和袁詠儀在台上互放笑彈,古仔叫台下候選男主角做出若得不到獎時的表情,黃子華即扮嬲拂袖離座,十分入戲又相當搞笑。

(即時娛樂)