逆天奇案2|馮盈盈喊戲連場急搵泰臣「補鐘」 讚高鈞賢暖男 (18:36)

文章日期:2024年04月16日

無綫劇《逆天奇案2》昨晚(15日)播映一集,飾演Ana的馮盈盈登場。Ana上輯因自責令到森Sir(陳展鵬飾)和阿Wing(林夏薇飾)分手,遂遠走他方離開傷心地;後來在紐約與電腦奇才喬天祖(高鈞賢Matthew飾)邂逅,並成為情侶;之後天祖因工作關係飛往香港,並需停留一段長時間,Ana為了天祖終鼓起勇氣飛返香港。

原打算勇敢面對過去的Ana,在蘭桂坊與森Sir巧遇一刻崩潰爆喊,令天祖大為擔心,Ana向天祖坦白往事,天祖未有介意,還決心幫Ana解開心結。

盈盈昨晚一集喊戲連場,內心情緒複雜,她透露事前找泰臣「補鐘」:「事前我搵咗泰臣做我演戲老師,預先排練預演過後先正式拍攝,務求可以更加投入同掌握到劇中嘅感情戲。」盈盈續說:「泰臣老師教我一啲投入角色世界技巧,同埋我事先重溫《逆天》第一輯喺蘭桂坊拍攝場面,加強咗我嘅回憶,令到拍嘅時候更易入戲。」講到《逆天2》中喊戲連場,盈盈坦言:「今次係我入行以嚟,拍過最多喊戲嘅一套劇,唔多唔少都令我拍攝過程中,心情受影響,但我收工後搵方法走出角色,調節自己情緒。」

演盈盈男友的Matthew在劇中除了高大靚仔,又識煮飯做家務,對盈盈的愛更是體貼入微,名副其實100%暖男!Matthew先後在《一舞傾城》、《新聞女王》演暖男角色,有潛力成為「新一代御用暖男」。

(即時娛樂)