缺席頒獎禮 被指拖盧慧敏去坪洲 陳卓賢:家人有事 月前請假

文章日期:2021年01月01日

【明報專訊】MIRROR成員陳卓賢(Ian)日前跟前港姐冠軍陳曉華爆出緋聞後,再傳出有4名緋聞女友,包括陳俞希、蘇皓兒、余潔滢,以及被指是真命天女的盧慧敏(Amy),後者跟Ian合演《無限斜棟有限公司》傳擦出愛火。前日11名MIRROR成員出席《新城勁爆頒獎禮2020》,獨欠稱有工作在身的Ian。不過他前日下午5時許,被拍到跟Amy手拖手坐船入坪洲,引起猜測他掛住拍拖而缺席頒獎禮。

Ian得知被拍到跟Amy一起後,昨日凌晨在社交網上載全黑照片,撰文為事件解畫,聲稱私事一向都不回應,因為想大家關注他的工作及作品,但由於這次涉及其工作態度,所以要親自回應,「劇集嘅拍攝一早已經完成,而我請假係早喺一個月前請咗,原因係屋企人有事,處理該事嘅時間係同頒獎禮相撞,對外講話係因工作未能出席係覺得關乎我屋企人嘅事,無必要公開講太多。我嘅工作態度一直無變,仍然係想做好每一個作品畀大家聽,畀大家睇。祝大家新年快樂」。不過文中他未有回應跟Amy的感情關係。

娛樂組