100毛《大MK日》加至38場 門票售罄

文章日期:2021年05月25日

【明報專訊】由「腦細」林日曦、白只、楊偉倫、胡麗英及一眾毛記藝人聯合演出的100毛舞台劇《大MK日》,早前預售反應熱烈,加開至30場。門票昨晨10時開始公開發售,由於供不應求,故再度加場,終極加開至38場,門票一樣全部售罄。林日曦亦於社交平台答謝大家支持,他寫道:「感謝各位MK仔女支持,辛苦晒你哋!知道仲有好多人買唔到飛,很抱歉,現在只可開放Waiting list登記。」

據知100毛今次使用自家購票系統,以排隊方式售票,有網民讚系統尚算順暢,10時準時開始排隊,等候不用1小時便能成功購票;但亦有不少粉絲失望而回,有人等了4小時都買不到。有網民留言:「其實開幾多場都無用,真心想睇嘅都係要食炒價。」林日曦霸氣回覆:「唔係喎,好多人買到喎。仲有最真心想睇嗰啲,其實兩個禮拜前已經買咗。」亦有網民笑說:「100場準備好未?」

文:娛樂組