樂隊ToNick鼓手「放蛇」 勸黃牛黨唔好炒飛

文章日期:2021年06月02日

【明報專訊】樂隊ToNick將於7月3日及4日假九展舉行兩場《HERE and NOW — ToNick Live 2021》演唱會,門票日前開賣火速售罄,不少粉絲也未能購票。

有黃牛黨在二手平台放售ToNick演唱會門票,ToNick為遏止炒風,由鼓手葉晨曦負責「放蛇」,於網上跟黃牛黨隔空過招。晨曦先問:「兩連how much?」對方回覆7月4日(周日)尾場,原價680元的前排門票,現售2400元兩張,晨曦回應:「咁貴,ToNick咋啵。」對方稱門票是全場第一行,此時晨曦自揭身分:「我係ToNick鼓手晨曦,就係你炒飛,搞到大家買唔到飛,我會呼籲大家唔好買黃牛,你都唔好炒飛喇,做個清醒嘅人,入場睇我哋騷。」

ToNick在社交平台上載晨曦跟賣家的對話截圖,並留言:「音樂係用來治癒心靈,與其在資本主義中惡性輪迴,不如釋放自己做個清醒嘅人。唔好炒飛。」還hashtag「唔好買黃牛」,「尾場我落去同佢握手」。

娛樂組