姚焯菲畀膽吳業坤 籲勇敢打招呼

文章日期:2021年06月11日

【明報專訊】14歲姚焯菲(Chantel)在無綫節目《聲夢傳奇》演繹陳百強作曲的《戀愛預告》備受讚賞,人氣急升,她獻唱《戀愛預告》片段上載網站4天,已突破百萬點擊,其Instagram近日急增逾5000粉絲。

網民還翻出林珊珊的原唱版本,林珊珊有留意,並說:「梗係開心啦,首歌咁好反應喎。我身邊好多親戚朋友都係咁聽同討論,話呢個妹妹好sweet好可愛。無論邊個版本都好,多謝大家咁鍾意陳百強嘅曲,鄭國江嘅詞,多謝Chantel令我哋啲auntie變成少女。」

Chantel抱「情人」愛犬Baby接受《東張西望》訪問,說現階段沒有想要拍拖,唱《戀愛預告》時全靠想着Baby投入感情,並說:「好多人都話首歌啱我唱,咁我就好畀心機去練。」對於吳業坤(坤哥)說不夠膽跟她打招呼,Chantel對鏡頭跟坤哥說:「你可以勇敢啲同我打招呼,我都會同你say hi。」

娛樂組

相關字詞﹕每日明報-娛樂