林日曦《大MK日》開騷 田蕊妮麥明詩梁芷珊睇到喊

文章日期:2021年06月20日

【明報專訊】林日曦、白只、楊偉倫及東方昇(王嘉偉)演出舞台劇《大MK日》一連38場,前晚在演藝學院揭開序幕。《大MK日》的門票早已售罄,但有機會排後補,大會多次溫馨提示嚴禁炒黃牛或轉售,主辦單位有權禁止黃牛票持票者入場。前日「腦細」林日曦也提醒入場觀眾準時,他在社交平台留言:「今後一個月請所有觀眾準時入場,甚至提早入場,遲到嘅人,會好遲先再畀到你哋入場,到時唔好投訴,喺出面Lur地無用、倒立都無用。」

林日曦強烈要求嚴禁劇透,觀眾睇到又笑又哭,但他們都口密。前晚捧場的圈中人有田蕊妮、麥明詩及梁芷珊等,她們分別搵林日曦「打卡」並在網上分享,她們沒透露劇情卻異口同聲說哭了!田蕊妮寫道:「諗住今次一定會笑到標眼水,結果我啲眼水真係標晒出嚟!不過唔係笑!係比林日曦搞到喊咗!你好嘢!」麥明詩眼濕濕之餘又感觸說:「我起勢咁笑,笑笑吓發覺自己眼濕濕,𠵱家嘅mk已經唔再mk,𠵱家嘅hk……」

至於梁芷珊有感而發寫道:「呢兩年來,我哋每日過日子,心情好複雜,非常痛心、不忘初心、唔敢開心、怕太傷心、好多擔心、全部上心。發覺每日生活做好多嘢,但意義係,要真實地同香港人一齊活過來,繼續走下去!最緊要真實!」

娛樂組