ViuTV《幫緊你應援團》感動人心 監製:求盡力做好每個驚喜畀主角

文章日期:2021年09月11日

【明報專訊】ViuTV節目《幫緊你應援團》播映首周成熱話,節目由主持MIRROR成員Lokman(楊樂文)、Tiger(邱傲然)、Alton(王智德)及岑樂怡(阿妹)組成應援團,接受委託為主角完成夢想。於第3、4集獲應援的分別是視障咖啡師博輝與患上先天性成骨不全症(玻璃骨)的斌琳,節目播映有迴響。網民大讚節目「低成本高質素」、「好簡單直接唔造作,好有心又有水準」。節目監製梁祥勝回覆《明報》:「無諗咁多,一心只求盡力做好每個驚喜畀主角。現在真係超額完成,坦白講,團隊上下都受寵若驚,非常多謝支持。」

娛樂組

導演劉翁前晚睇完《幫緊你應援團》在fb留言:「一個短短30分鐘嘅節目,竟然可以喊兩三次!堅係有社會責任#低成本高質素嘅示範。」他講出不少觀眾心聲,似回應無綫副總經理曾志偉所說,最有興趣是參考ViuTV「點樣可以咁平拍節目都會有人睇」。

「製作費有限 無諗咁多盡做」

監製梁祥勝說:「初時知道製作費有限,製作時間又急,全個團隊都係本住盡做,無諗咁多,一心只求盡力做好每個驚喜畀主角。」他稱節目成績是超額完成,團隊受寵若驚。他表示拍攝《幫緊你應援團》時間與製作資金是最大嘅挑戰,拍攝後期比較多變動要適應,是汲取經驗,亦希望製作資源可以充裕一點,令整個節目以更好的質素呈現。梁祥勝稱節目籌備之初見過不少個案,揀選不同類型的關係,如友情、愛情、親情、師生恩情、關懷流浪動物等各種形式的「愛」,最重要是看兩者之間最真誠的互動,這是最感動人的。

講傷殘人士個案 不是消費弱勢

提到連續兩集也是傷殘人士個案,有否顧慮被指「消費」弱勢?監製稱節目是以主角與委託人之間的感動為重點,他們跟大家一樣有想圓的夢,有想答謝的人。他引用第3集的主角博輝所說:「其實人最大嘅障礙唔係環境上或者自身嘅限制,而係我哋嘅心,每個人都有一定嘅限制同缺陷,只要我哋唔覺得呢啲係障礙,願意擁抱佢,同佢共存,咁障礙就唔會出現㗎喇。」 他所言甚是。

據資料博輝前日在ViuTV的fb留言,讚節目有創意而不是為「消費」他人,真心想公眾深度去認識這個世界上以唔同方式生活緊的人。

節目有三名MIRROR成員擔任主持,之前幾集有委託人希望MIRROR成員現身,但Lokman、Tiger與Alton也無份,問監製有否考慮三人的感受?梁祥勝稱其實並非每集也是想見偶像,又透露之後的集數會講其他熱血勵志故事,重點有熱血的女子壘球隊為日本教練準備謝師宴、新手爸爸答謝老婆誕子之恩,還有為狗狗籌款答謝狗義工無私奉獻等。

高層魯庭暉讚製作人好心地

ViuTV高層魯庭暉在社交平台上載前晚播出一集《幫緊你》的照片,分享ViuTV節目之所以能吸引觀眾眼球的特質,他說:「或者我哋有啲嘢好睇、有啲嘢好難睇。有時做得OK、有時做得好差。不過,呢班人個底,應該好心地。」