汲取大仔出世教訓 黎諾懿準備充足執「走佬袋」

文章日期:2021年12月07日

【明報專訊】黎諾懿與太太李潔瑩(Nicole)今個月將再為人父母,廿四孝爸爸積極準備迎接家庭新成員。近日黎諾懿跟大仔「小春雞」為已踏入預產期的Nicole執拾入院「走佬袋」,透露4年前「小春雞」出世,新手爸爸的他非常狼狽,嬰兒用品準備不足,令「小春雞」皮膚敏感兼爛屁股,有尿道炎又不懂處理。今次他準備充足,「走佬袋」有齊有機奶粉、嬰兒防敏濕紙巾、潤膚露、潔膚浴露、授乳茶與保暖杯等,壓力減少,好好享受迎接新生命。

黎諾懿一直希望第二胎生女,可以湊成「好」字,但今胎都是仔,湊成「孖」字。他說:「即將再做爸爸,心情是開心的,因為無論工作幾攰都好,只要回家見到他們,就會咩都忘記晒,咩都值得。」會否再追女?他斬釘截鐵表示「兩個夠晒數」,「我同太太認為兩個就夠,再多個小朋友,分唔到身,最緊要兩兄弟相親相愛,我湊小春雞時,太太湊細佬,這樣時間會分配得好啲,雖然今次不是生女,但都不會再追,現在已經好完美」。

娛樂組