可以唱足30場 張敬軒︰唔好叫我休息

文章日期:2022年01月08日

【明報專訊】張敬軒(軒仔)紅館演唱會因應政府收緊防疫措施,日前宣布將1月6日至1月10日,及1月13日至15日的8場演唱會延期,令本月3日第10場演唱會成為是次紅館騷延期前的最後一場演出。

「唔想新年流流講粗口」

軒仔昨日在社交平台上載已拆卸舞台的紅館內貌照片,他無奈寫道︰「唔係無嘢想講,不過唔想新年流流講粗口。我飲多兩日夏枯草先。唔好叫我休息,我一啲都唔攰。我每5場過後,第6日朝早起身,一定去照內窺鏡check聲帶。黃醫生話我轉咗發聲位置同Ear Mon System調過之後,把聲好似無損耗過咁。我無一晚留力留聲。佢話可以唱30場,只要瞓夠8個鐘。」軒仔透露他與團隊特別準備了《塵埃落定》、《單打獨鬥》等多首歌曲,現在只好「攞啲譜嚟送住粥先」。鄭欣宜留言安慰︰「The perfect timing will come. I love you﹗」軒仔回應︰「Thank you my darling﹗You are my sweetheart!」

娛樂組