網民質疑經濟有問題仍生B 雯雯:上天送嘅禮物一定有原因

文章日期:2022年02月06日

【明報專訊】張致恒(Steven)與太太雯雯結婚逾兩年,育有兩子。雯雯早前單方面宣布離婚,之後Steven跟她溝通後獲原諒,並透露太太懷第三胎。

否認因懷孕放棄離婚

雯雯近日在社交網變得活躍,繼開直播後,又跟網民玩「快問快答」,不介意回答各種問題,有很多網民留言鼓勵,說她好叻、好勇敢。雯雯回覆說:「有小朋友,係要顧大局,唔再係自己一個嘅事。」她坦言今次懷孕心理壓力大少少,但都頂得住。現在兩個兒子仍年幼,不太知道將做哥哥的事。有問到是否因為懷孕才不離婚?雯雯澄清︰「我已經懷孕到一半(5個月),所以無關係。」

被問與Steven已有經濟問題,為何仍生第三胎?雯雯說︰「窮唔代表無資格生仔。上天送嘅禮物,一定有佢嘅原因。窮有窮養,最緊要小朋友開心。」又有提及雯雯曾被傳是第三者,質疑Steven當日公開與她結婚,是否她逼婚?又說她鍾意在社交網公審老公?雯雯回覆時反問:「你有咩證據話我係第三者?亦憑乜嘢話係我逼結婚?結婚呢啲嘢有得逼嘅咩!至於我都係人,我喺自己平台去抒發自己嘅情緒,如果我要公審一個人,相信內容唔係咁樣。」有問Steven究竟有什麼吸引到她?雯雯說︰「每一段關係都係上天安排,所以無話有咩吸引。」有提議他們到內地生活?雯雯說可以考慮。

娛樂組