稱「中了Omicron會好頭暈」 蘇施黃澄清否認染疫

文章日期:2022年02月07日

【明報專訊】蘇施黃日前在社交平台公開跟謝賢、狄波拉與丈夫江耀城、唐鶴德、鄭欣宜、上山詩鈉母女度新歲的照片,前天(5日)她透露幾日沒在個人頻道推出新片,因有人感染新冠病毒變異株Omicron,「邊個?邊個?邊個!?明天留意utube『教煮蘇』」。

昨天(6日)蘇施黃又在社交網發帖,「中了Omicron原來係會好頭暈,好似耳水不平衡咁wing wing吓,相信在『教煮蘇』utube講Omicron中招條片又要delay了,請繼續留意utube,見諒。究竟邊個中招呢!?」

雖然她未有透露誰染疫,但不少網民紛紛送上祝福。不久蘇施黃貼出朋友帶了美食到她家拜年的照片,並澄清:「最鍾意啲朋友咁實際,帶我喜歡的叉燒包粉果來拜年。聰明嘅粉絲,如果我中了招,我仲會叫大家估邊個中招?」之後蘇施黃再發帖說:「唉!大家不要再來問候我了,我冇中Omicron!!我只係叫大家估吓邊個中咗而令到我冇得出utube片啫。」

娛樂組

相關字詞﹕每日明報-娛樂