理髮店停業14天 伍詠薇:好小事 歐錦棠髮型 老婆操刀

文章日期:2022年02月09日

【明報專訊】本港新型冠狀病毒疫情嚴峻,特首林鄭月娥昨日召開記者會,宣布再收緊防疫及社交距離措施,並宣布2月10日起關理髮店,直至2月24日凌晨。伍詠薇的短髮經常要到髮型屋修剪,她的社交網也經常上載往理髮的照片,昨傍晚《明報》聯絡伍姑娘時她亦身在髮型屋。問她理髮店關閉14日的影響?她說:「都要配合安排,之前美容院也關閉,我都冇得做facial。」

老闆陳偉成:補貼唔夠交租

伍姑娘又說:「冇得剪頭髮是小問題,我只覺得好多人要休息,停工14日,好多行業都受影響,要看疫情的發展,大家也要守規則。相對我剪短頭髮、留長頭髮或set頭,都好小事,我最關心是民生,希望疫情快退去,大家有工開。」

歐錦棠在facebook寫道:「打蛇餅排隊係為咗剪頭髮我都係第一次見。原來髮型咁緊要。」之後他透露自從10多年前太太學識剪髮後,他再沒入髮型屋,以前1個月去4次,自此省回不少錢。

經營健身中心及髮型屋的陳偉成在Instagram限時動態吐苦水,「唔好每次都好似唧牙膏咁得唔得?已經第五個疫情唔係第一次,可唔可以果斷少少?一係全部人14日唔好出街,宵禁14日一齊度過,如果唔係開頭停業嗰啲,不斷等你玩到完都唔知幾時,又唔畀人開,補貼又唔夠交租,次次都係咁點同你捱啊?」

娛樂組