ViuTV再辦口罩小姐選舉 ERROR繼續做主持

文章日期:2022年03月12日

【明報專訊】ViuTV繼去年舉辦《最後一屆口罩小姐選舉》再有新搞作,標榜因戴口罩依然繼續,成為人類活動的新常態,所以口罩小姐選舉亦應順理成章舉行第二屆,今年決定舉辦《尾二一屆口罩小姐選舉》,亦再次由ERROR成員肥仔(梁業)、阿Dee(何啟華)、193(郭嘉駿)及吳保錡擔任主持,昨日開始接受報名,以「兩個口罩都擋唔住你嘅靚呀!」呼籲。參賽者要具備4項條件,年滿18歲的女性;持有效香港永久性居民身分證;不受任何其他合約條款限制,以致不能參與任何與《尾二一屆口罩小姐選舉》有關的項目及活動;並非香港電視娛樂有限公司之員工及家屬。

阿Dee保錡193放笑彈

宣傳片由阿Dee、193、保錡加上「最後一屆冠軍」浩南(鄭伊琪)、「除罩最靚獎」三小辣(羅佩芝)、「網上人氣王」肥腰(米露迪)拍攝,肥仔負責聲演。為達到宣傳之效,宣傳片不惜擺高層上枱,台辭交由言論出位的193負責;片段中講述阿Dee拍宣傳片遲到要193及保錡苦等,193有感而發道:「阿Dee成日遲到都未炒佢,唔通佢係金生(金廣誠)嘅私生子?定係魯生(魯庭暉)?定係花姐(黃慧君)?定係花姐同金生呢?」兩人反被阿Dee揶揄早到因為無工作,大放笑彈。

娛樂組