遇小意外夤夜睇急症 Anson Lo:經歷人生最痛

文章日期:2022年04月03日

【明報專訊】MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)前晚在社交網自爆上月31日(周四)拍攝時發生有驚無險的小意外,要看急症,經歷人生最痛一次。他未有透露意外經過,稱是小事,講出來會笑死人,卻讓他想到下首歌的主題,由好痛變好興奮。

搭車途中諗到新歌主題

Anson Lo上載多張攬着愛犬Amber的照片,寫道:「小事分享,噚日(31日)拍攝時發生咗一個有驚無險嘅『小意外』,過程就唔多描述啦,因為講出嚟真係會笑死人(真係好小事),但唯一好處嘅係,搭車往睇急症醫生嘅車程當中,靈機一閃諗到下首歌嘅主題,解決咗我最近諗咗好耐嘅難題,當堂由『好痛』變到『好興奮』嘅心情。即晚都慢慢好番無乜事,返到屋企見到Amber,就決定同佢影相記低呢一日。」他稱今次經歷人生最痛一次,但覺得每樣事情發生都有原因,過程中可能有意想不到驚喜。他感激幫忙的醫生同護士。他最後再稱無事,不用擔心,大家都要好好保重身體。

MIRROR經理人花姐(黃慧君)寫道:「請你也感激夤夜幫忙嘅司機。」Anson Lo立即回覆說:「辛苦晒花姐。感激偉大嘅花姐!睇嚟要親手煮餐飯畀你食!」有指近日MIRROR正拍新團歌MV。

娛樂組