與Ivy So入圍俊男美女榜 強尼:被玩都鍾意

文章日期:2022年04月17日

【明報專訊】有「ViuTV一哥」之稱的強尼與女團COLLAR成員蘇雅琳(Ivy So),入圍美國網站TC Candler「全球百大俊男美女2022」提名。強尼得知消息後,在社交網發文談及入圍感受,笑言先不理選什麼,但他得出3個可能及領悟。第一是他工作這麽多年,知道原來真的有人會鍾意自己,而且默默支持,甚至為他去做一些傻事,就好似今次,心裏感到很暖,並多謝大家,「Fan-Page admin已自首話唔關佢事,仲話原來佢都有同路人」。

強尼提到第二點是有班老友,說想整蠱他好耐,似乎終於等到這機會,「不過咁,就算真係畀你哋玩,我都like,因為呢份幽默都算令我有啲『飛屎』吖,國際級喎」。他稱第三是,「外國人嘅口味,我明喎,經常見啲老外攬住身邊嘅亞洲babies,好多時望完我都是『嘩』一聲㗎!咪同今次一樣囉。講完,大家都應該開心晒啦,咁就好喇﹗聽日一於買廿蚊牛雜食慶功!賀賀佢!」

娛樂組