《肥美人》12強誕生 大學講師奪「友誼小姐」無緣晉級 紅中自認八婆引評審爆笑入圍

文章日期:2022年04月22日

【明報專訊】ViuTV選美真人騷《肥美人》前晚正式比賽,首場準決賽安排16名參賽者以傳統選美模式出場,穿晚裝逐一自我介紹,再穿泳裝展開問答環節,參賽者面對網民負評表現自信,盡顯真性情。朱美玲(紅中)表現搞笑,被網民批「點睇都係八婆」,她大方回應:「講真邊個女人唔係八婆?一定鍾意講八啩嘢。」還將司儀陳葦璇拖落水,直指對方也是八婆,引得評審們爆笑。方芷茵(Chanhnez)先拔頭籌獲頒「友誼小姐」。經過一輪比賽後,選出12強晉級,邢洋陽(洋腸)、Chanhnez、招依婷(Vicky)及林咏茵(肥Yan)被淘汰。

娛樂組

《肥美人》準決賽於前晚及昨晚舉行,經過一輪比賽後誕生12強,包括何綺婷(綺夢)、陳映同(Lezlie)、劉子晴(呀肥)、陳婉儀(阿Bui)、朱美玲(紅中)、蔡茵茵(肥肥茵)、丁珮筠(丁丁)、翁芷園(Cherry)、陳曦雯(Heyman)、容承宜(容小姐)、梁秋萍(包包)及區凱琪(凱琪)。Cherry獲頒「最上鏡小姐」。

前晚準決賽16名參賽者先穿晚裝逐一自我介紹,邢洋陽(洋腸)、陳曦雯(Heyman)、容承宜(容小姐)等都在最後加上「多謝」,容小姐更說:「夢想成為香港女性典範,多謝。」引得全場大笑。之後頒發第一個獎項「友誼小姐」,佳麗互選,由大學講師方芷茵(Chanhnez)奪得,她表現興奮開心。

穿泳裝 笑對網民負評

16名參賽者接著分別以泳裝及睡衣出場,爭入12強。在泳裝問答環節,眾佳麗穿上不同款泳裝,有密實亦有性感,她們擺出自信甫士。談到網民負評,何綺婷(綺夢)被指「就算係靚女都叫唔出口」時,她說︰「叫我BB就可以,他說我靚女,叫我美女BB也接受。」邢洋陽(洋腸)被笑東莞味濃,她妙回稱東莞多靚女。

Chanhnez對被批評「究竟係選肥美女,定順眼肥婆?」她回覆:「我兩樣都唔係,我係美女。」朱美玲(紅中)表現最搞笑,網民形容她「點睇都係八婆」,她不假思索說:「咁都睇得出,講真邊個女人唔係八婆?一定鍾意講八啩嘢,你(陳葦璇)都係。」引得評審們爆笑。

紅中被練美娟奪熒幕初吻

眾佳麗隨後接受ERROR成員何啟華(Dee)及吳保錡考驗,洋腸問飾演「友台高層」的阿Dee可知道《全民造星IV》冠軍是誰?Dee搞笑答:「係咪咩炎?」然後笑稱不看隔籬台。洋腸再問他可知道自己台今年的選美冠軍時,阿Dee說︰「你估我好得閒,搞電視畀番自己睇。」

其後紅中與保錡及Dee重演劇集《大叔的愛》浴室戲分,司儀練美娟突然殺出與紅中對戲,出其不意咀紅中,奪走對方的熒幕初吻,令現場氣氛高漲。紅中即要求與保錡及Dee演咀戲,兩人連忙躲避,場面搞笑。