會員年費$440 有機會訂購演唱會門票 MIRROR官方歌迷會MIRO面世

文章日期:2022年05月11日

【明報專訊】人氣男團MIRROR於2018年11月出道,今年迎4周年,MIRROR官方歌迷會「MIRO」正式成立,昨日公開登記入會。電訊盈科媒體集團旗下MakerVille行政總裁魯庭暉稱,為成立「MIRO」,團隊研究了很久,「太多太多嘢我哋左諗右諗,太多嘢要平衡……因為係粉絲,因為佢哋係MIRROR嘅一部分。呢件事,有血有肉」。他稱未做到完美,會盡力一步一步改善。會籍年費440元,鏡粉反應熱烈,第一時間登記加入歌迷會。

娛樂組

MIRROR官方歌迷會「MIRO」成立,鏡粉最關心是會員福利,特別是MIRROR 7月在紅館舉行演唱會,是否可優先購票。昨日大會開放登記入會外,亦列出一系列會員福利,包括有訂購演唱會門票的機會。

送迎新禮盒一份 限香港地區

MIRO會員有迎新禮盒一份,包括會員證、專屬會徽襟章、立體拼圖擺設、一套12張珍藏版明信片及紀念海報,但迎新禮盒只限香港地區寄送。魯庭暉推薦:「個welcome pack 好似真係幾靚咁。」會員有機會訂購MIRROR演唱會門票、訂購MIRROR粉絲見面會門票(日後部分MIRROR粉絲活動將設年齡限制)、網上訂購會員專屬商品、網上訂購MIRROR商品、MIRO會員專屬資源、訂閱MIRO會員電郵推廣信息及訂閱MIRROR Official Fan Club電郵推廣信息。其中多項皆寫明「有機會」,並附註「視乎供應而定」。

魯庭暉:肯定好多地方超唔完美

魯庭暉撰長文講解MIRO的成立,說要戴定「頭盔」,稱MIRROR官方歌迷會有別於其他計劃,有很多細節要左諗右諗作平衡,因關乎粉絲們,是MIRROR的一部分,整件事變得有血有肉。他說:「我幾乎肯定,一路做一路會發現有好多超唔完美嘅地方。每個部門同事都好擔心。我睇見都戥佢哋辛苦。今(昨)日終於launch。我哋會盡力一步一步改善進步……如果想嘗試做一啲我哋未做過嘅嘢,係會戰戰兢兢,有時候,面對呢啲未知,手裏面拎住一個實在嘅嘢,同自己講,呢part ok,再嚟第二part、再嚟第三part……心,會定。信念,會穩。頭盔位,做得未夠好,多多見諒。」

歌迷會叫MIRO撞名胸圍牌子

鏡粉湧到魯庭暉IG留言,有興奮說︰「多謝魯生!」也有要求魯庭暉照顧海外鏡粉。有希望演唱會實名制。也有要求親子會籍,讓11歲以下小朋友可參加「MIRO」。登記要填12名成員中支持哪一個,有鏡粉留言要填晒12個,一個也不能少!又有網民發覺「MIRO」跟胸圍牌子撞名,楊洛婷曾是代言人。昨日不少鏡粉稱登記入會順利,大會暫未公布登記人數。

呂爵安曬「黑圖」 張繼聰以德報怨

姜濤早前透露成員完成手頭工作便閉關為紅館演唱會準備。ViuTV劇集《季前賽》煞科,參演的呂爵安(Edan)在社交平台上載郭嘉駿(193)、張繼聰、邱士縉(Stanley)及梁業(肥仔)等睡覺「黑圖」,為粉絲帶來娛樂。前輩張繼聰也被玩,他回禮以德報怨,公開Edan靚仔瞓覺相,又說今次合作非常愉快。

盧瀚霆《Mr. Stranger》突上榜首

昨日「神徒」特別開心,因教主盧瀚霆(Anson Lo)2月推出的歌曲《Mr. Stranger》,在商台「903專業推介」突然大躍進,由上周18位跳到榜首。