邱士縉陳瑞輝孭飛劇預告片曝光 鏡粉讚好期待偶像演出

文章日期:2022年09月24日

【明報專訊】MIRROR自7月底發生紅館演唱會墜屏嚴重意外後,12子停工兩個月調整情緒,預計下月復工,成員不定時更新社交網。之前ViuTV將MIRROR成員演出的節目及劇集押後播出,隨着將復工,成員邱士縉(Stanley)及陳瑞輝(Frankie)主演的新劇《野人老師》定於10月3日晚首播,ViuTV昨日在官方社交網上載預告片及宣傳照。

ViuTV在社交網發文寫道︰「位於坪澳灣嘅『大地小學』準備開學!校長鄭丹瑞話要收生,阿仔a.k.a.補習名師邱士縉決定強勢加盟,加上談善言幫忙,手牽手,以天空森林海洋作為教材,全副心機擺入教學之中!校長老師們面對家長,面對學生,究竟可唔可以教學相長,人人長知識,同時亦長快樂?仲有另一位補習名師陳瑞輝,面對傳統教育又會點樣行,分數真係最緊要?想知呀?10月3日晚9︰30開學慢慢講你知!」

帖文發出7小時有逾2250個讚好,大批網民留言「終於可以見到MIRROR了」、「終於等到有自家劇,支持!更加期待之後嘅《季前賽》」、「非常期待皮皮同大表哥嘅演出」等。

娛樂組