自彈自唱「找數」 黃子華創作《毒藥之歌》難過除褲

文章日期:2022年11月04日

【明報專訊】黃子華主演電影《飯戲攻心》上映近兩個月累積票房破7200萬,入場人次逾108萬,打破「票房毒藥」之名。他曾承諾票房達7000萬,會分享「票房毒藥心路歷程」。

子華前日在社交網拍片自嘲做了20年票房毒藥,今次《飯》片有此佳績,實屬少有,也是一個紀錄,並笑言這個時候還講這些好似很自戀,因此拿出封塵幾年的結他,自彈自唱一曲《毒藥之歌》「找數」。

曾以為翻身無望

《毒藥之歌》歌詞道盡子華心聲,「從前有個藝人佢好紅,係票房鶴頂紅,佢用一隻一蚊一隻雞,自斷米路好架勢,佢朋友冇普通人,唔係影帝就係電影嘅神,成日吹水拍戲,拍戲有幾激氣,我唯有收聲,為佢哋暗暗打氣,係翻身無望,保證冇票房,不麻煩人哋,自己會收起」。

黃子華承認當時幾絕望,但接受命運。雖然現在主演的電影有逾7000萬票房,但他不敢囂張,因為剎那光輝不是永恆,一朝得志無意思,打回原形話咁易。唱完歌後,他說︰「找完數,你搞清楚,我不是王菀之、張繼聰,啱啱搞呢段嘢係難過除褲好多㗎,唔好再叫我除褲。除非……下次《毒舌大狀》又有好好成績,不過係出年嘅事。」並希望大家繼續支持《飯戲攻心》。

娛樂組

■更多娛樂猛料 ﹕ol.mingpao.com

相關字詞﹕每日明報-娛樂