《季前賽》籃球指導Coach Fui讚搏命 姜濤十字韌帶早斷裂

文章日期:2022年11月15日

【明報專訊】姜濤日前在《903 AllStar籃球賽》攔截對方球員時不慎受傷倒地,顯得痛楚,右膝蓋包紮後要坐輪椅離場。事後姜濤透露在醫院詳細檢查,已安排手術時間。意外發生後,網民有不同意見,有認為敵方球員令姜濤受傷,亦有人質疑姜濤「打茅波」等。姜濤演出劇集《季前賽》的籃球指導、前甲一飛鷹球員兼現役教練Coach Fui(梁振雄)在社交網為姜濤發聲,指姜濤的右腳膝蓋前十字韌帶早在拍《季》劇時已斷裂,因此拍攝時也擔心對方會受傷,因姜濤是超積極防守的球員,無論在體育館或街場,都撲到盡,但他沒接受過正規訓練。

Coach Fui指商台籃球賽氣氛緊張,見姜濤交失波後用全力追波,結果左腳鞋頭撬到膠地板,然後右腳膝頭扭到觸及舊患。他指姜濤因膝蓋前十字韌帶已斷裂,膝頭關節特別容易甩骱。他說:「其實一個偶像打波,幾時會有咁搏命?佢防守態度同比賽認真嘅態度,根本唔會覺佢係偶像,只是一名盡全力打波嘅球員。大家其實唔需要理會中傷佢嘅評論,打波嘅佢,從來都唔會理呢啲嘢,淨係想全力贏場波,咁簡單。希望姜濤盡快康復,我會繼續放球王片打氣。」

娛樂組